Syndetics omslagsbild
Bild från Syndetics

Läsinlärning och självförtroende : psykologiska teorier, empiriska undersökningar och pedagogiska konsekvenser / Karin Taube

Av: Materialtyp: TextTextUtgivningsinformation: Stockholm Norstedts akademiska förlag 2007Utgåva: 4. upplBeskrivning: 143 sISBN:
  • 9789172275065
  • 91-7227-506-5
Ämnen: Sammanfattning: Författaren, Karin Taube, skriver om hur det går till när barn skall lära sig läsa. En viktig del i lärandeprocessen är självförtroende. Taube ger en rad handfasta råd och tips på hur man kan gå till väga när man ska hjälpa barn att lära sig läsa. För lärare och föräldrar.
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)
Bestånd
Exemplartyp Aktuellt bibliotek Avdelning Hyllsignatur Status Kommentarer Förfallodatum Streckkod Exemplarreservationer
Böcker Böcker Hylte folkbibliotek Magasin Vuxen Eaa (Liknande titlar(Öppnas nedan)) Tillgänglig 47986960028 89019448487
Antal reservationer: 0

Författaren, Karin Taube, skriver om hur det går till när barn skall lära sig läsa. En viktig del i lärandeprocessen är självförtroende. Taube ger en rad handfasta råd och tips på hur man kan gå till väga när man ska hjälpa barn att lära sig läsa. För lärare och föräldrar.

07111049

07111050

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha