Syndetics omslagsbild
Bild från Syndetics

No logo : no space, no choice, no jobs, no logo : märkena, marknaden, motståndet / Naomi Klein ; översättning: Lillemor Ganuza Jonsson & Tor Wennerberg ; [fackgranskning: Erik Gribbe och Joacim Andersson]

Av: Materialtyp: TextTextSpråk: Svenska Utgivningsinformation: Stockholm Ordfront 2001 Beskrivning: 565 s. illISBN:
  • 9173249130
  • 91-7324-865-7
Originaltitel:
  • No logo
Ämnen: Sammanfattning: Författaren beskriver hur de moderna storföretagen bygger upp sina varumärken o hur reklamen påverkar oss. Hon berättar också om motståndet - Adbusters som angriper reklamen, Reclaim the streets o antiglobaliseringsrörelsen.
Taggar från det här biblioteket: Den aktuella titeln har inga taggar från det här biblioteket. Logga in för att lägga till taggar.
Betyg
    Medelbetyg: 0.0 (0 röster)

Författaren beskriver hur de moderna storföretagen bygger upp sina varumärken o hur reklamen påverkar oss. Hon berättar också om motståndet - Adbusters som angriper reklamen, Reclaim the streets o antiglobaliseringsrörelsen.

02101118

02101119

02115380

Det finns inga kommentarer om exemplaret.

för att skicka en kommentar.

Teknik från Koha