Högläsning : didaktik för språk-, läs- och skrivutveckling / Tarja Alatalo.
Materialtyp: TextSpråk: Svenska Utgivningsuppgift: Lund : Studentlitteratur, [2021]Tillverkare: Spanien : GraphyCems, 2021Utgåva: Upplaga 1Beskrivning: 132 sidor illustrationer 22 cmInnehållstyp:- text
- unmediated
- volume
- 9789144137889
- 372.452 23/swe
- Eabf.02
- F:dofa
Exemplartyp | Aktuellt bibliotek | Avdelning | Hyllsignatur | Status | Förfallodatum | Streckkod | Exemplarreservationer | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Böcker | Hylte folkbibliotek Bibliotek | Vuxen | Eab (Liknande titlar(Öppnas nedan)) | Tillgänglig | 80067735217 |
Antal reservationer: 0
Den muntliga språkförmågan utgör grunden för barns läs- och skrivutveckling och behöver därför stimuleras på ett sätt som väcker nyfikenhet, lockar till spännande samtal och erbjuder rika lärtillfällen. Högläsning är en aktivitet med stor potential att just stärka och stödja barns språk-, läs- och skrivutveckling...
Det finns inga kommentarer om exemplaret.
Logga in på ditt konto för att skicka en kommentar.